Voleu conèixer la classe dels Dofins?

A la nostra classe hi ha 4 nenes i 1 nen , i tots som diferents!  La nostra tutora és la Judith, i ara ens acompanya també la Fátima.

Treballem sobretot els hàbits, l’autonomia, la comunicació i l’estimulació. I a la tarda ve la nostra fisioterapeuta , la Laura, per estimular-nos a nivell motriu.

A la classe ens ho passem molt bé. Escoltem cançons, anem a psicomotricitat, rebem estimulació, fem música, anem a l’aula multisensorial, experimentem, fem plàstica, mirem contes…i sempre sabem quina activitat toca perquè tenim un horari amb pictogrames molt xul.lo a la pissarra que ens ajuda a saber el què farem, i quan comença i s’acaba l’activitat.

Sempre comencem el dia fent el Bon dia i després una activitat, més tard esmorzem, sortim al pati i tot seguit fem una altra feina. Anem a dinar i després realitzem una activitat una mica més lúdica, i…. cap a casa!

Mireu, mireu… això és el que fem a l’escola:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *