La Castanyada

Al CEE al llarg de tota la setmana hem estat preparant diverses activitats relacionades amb la tardor i la Castanyada, fent manualitats, experimentant amb elements naturals i típics de la tardor, i també hem fet panellets!

Durant la setmana vam anar rebent manualitats que els alumnes havien fet amb les seves famílies.

Ahir divendres ho vam celebrar i les portes del centre es van obrir per totes les famílies. Al matí van col·laborar les famílies organitzant diferents tallers de: pentinats, pintacares, pinta-ungles, bombolles i globus, de dansa, multisensorial. A la tarda vam obrir les portes totes les famílies per la festa de la Castanyada, vam poder veure l’exposició de les manualitats, van votar dins del concurs de dibuix d’escoles verdes, vam gaudir de la música i el ritme del rap de la Castanya amb els Pops i les Meduses, i ens van visitar les Castanyeres portant castanyes torrades per tots els alumnes.

Per finalitzar la festivitat vam comprar paperines de castanyes que venia l’AMPA i vam ballar de valent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *