Voleu conèixer la classe del Taurons?

La classe dels Taurons està formada per 3 nens i 3 nenes. Som els més petits de l’escola! La nostra tutora és l’Olívia i l’educadora  la Carmen.

Ens agrada fer un munt de coses: jugar, cantar, ballar… i passar-nos-ho bé, aprenent al mateix temps. Utilitzem diferents metodologies que ens ajuden a treballar els hàbits, l’autonomia personal, la comunicació i el llenguatge.  Una de les metodologies que fem servir a l’escola és la metodologia TEACCH. Aquesta ens ajuda a organitzar tan l’espai, com el temps, com les activitats que fem.

Tenim ajudes visuals per l’aula que ens ajuden a entendre el que hem de fer. Per exemple, al lavabo, tenim tots els passos per fer els hàbits d’higiène després de menjar! La mestra ens va ensenyant i dient el pictograma de l’acció que hem de fer, ens va molt bé tant per aprendre a parlar com a organitzar-nos.

Fem moltes activitats diferents i aprenem moltes coses. Algunes de les activitats que fem són: gomets, encaixos, pintura, entre d’altres. Aquestes setmanes estem treballant les parts del cos i estem gaudint molt

Per organitzar el dia fem servir una tira amb l’horari del que anem fent, quan s’acaba l’activitat la treiem, així tenim clar el que hem de fer i el que vindrà després.

continuarà…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *