Treballem TEACCH a l’aula

A l’escola, utilitzem la metodologia TEACCH, entre d’altres. A la classe dels Taurons, tots els dies, cada alumne, fa activitats seguint aquesta metodologia.

Aquestes activitats van molt bé per estructurar-se, organitzar-se; potencien l’autonomia i aprenen a treballar sense ajuda.

Les activitats que se’ls proposa són motivadores, atractives; tenen un principi i un fi molt marcat i una manera de presentar-se molt estructurada. Han de saber-les fer autònomament (al principi se’ls dona ajuda i se’ls va retirant).

Nosaltres, a la classe, proposem tres activitats numerades de l’u al tres -situades a l’esquerra de la taula- que es realitzen al mig i un cop acabades es guarden a la capsa de la dreta. Les activitats estan relacionades amb el que anem treballant a l’aula.

A continuació teniu un vídeo on es veu un alumne de la classe fent les activitats de manera autònoma.

Continuarà…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *