Voleu conèixer la classe de les Meduses?

La classe de les meduses està formada per sis alumnes, tres nenes i tres nens, la tutora és la Rosa L., la mestra de suport es l’Aida i la Rosa F. també ve alguns dies a l’aula per a realitzar determinats suports.

Som els més grans de l’escola i com a tal el nostre treball es basa es continguts curriculars, sobretot de llengua i matemàtiques. També li donem molta importància a la comunicació oral, per tal de que aquesta sigui funcional i fluida. Per això, cada matí fem conversa oral, ja que considerem aquest àmbit de vital importància per al futur dels nostres alumnes.

Desprès de la conversa treballem les matemàtiques o llengua, tot amb material manipulatiu per tal de motivar als nostres alumnes i treballar així aspectes útils en el seu dia a dia com poden ser; el treball amb euros, el càlcul, la lògica, la lectura i la comprensió de textos.

A més a més, a la classe de les meduses ens agrada molt l’art, per això realitzem diferents produccions artístiques relacionades amb el projecte que estem realitzant a coneixement del medi. També dediquem temps a la lectura en el taller de biblioteca, als experiments, música, educació física i al nostre hort escolar!!

Us donem la benvinguda a la classe de les MEDUSES!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *