Presentació de la comissió d’Escoles Verdes

Hola hola, som la comissió d’Escoles Verdes de l’escola CEE Font del Lleó. Venim a presentar-nos, a presentar-vos les diferents accions que estem realitzant i convidar a la comunitat educativa i la comunitat de l’entorn a participar amb nosaltres.

Tenim ja varies accions en treball com podria ser les carmanyoles d’esmorzar, l’estalvi energètic i la recollida selectiva de la classe.

La recollida selectiva vam pictografiar diferents elements que ens trobem a la classe i a l’escola per tal de facilitar al nostre alumnat l’aprenentatge.

Les carmanyoles d’esmorzar es van lliurar el curs passat com a regal nadalenc. Amb això volem treballar l’esmorzar saludable i evitar l’ús de paper d’alumini i plàstics.

I referent a l’estalvi energètic també vàrem pictografiar diferents accions de les classes per afavorir aquest estalvi i vam decidir ficar un/a encarregat/da setmanal per revisar aquestes accions i donar-li valor.

Aquest curs volem seguir reforçant les accions realitzades amb anterioritat i afegir accions noves. Ja hem realitzat un concurs de dibuix amb el cicle superior per triar el logotip d’Escoles Verdes del CEE Font del Lleó. I també cal nomenar les accions noves seran l’habilitació i millorar l’hort escolar, donar-li utilitat a la cartellera verda.

També hem realitzat el I Concurs de dibuix de la comissió d’Escoles Verdes per triar el logotip de la comissió.

Per últim i no menys important, JA TENIM el distintiu d’Escola Verda de la Xarxa d’Escoles per la sostenibilitat de Catalunya que vam recollir el 26 de novembre del 2022 a la XIX Trobada d’Escoles Verdes de Catalunya al CosmoCaixa de Barcelona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *