Com intervenim des del CEEPSIR?

En l’actualitat són dues mestres del CEEPSIR les encarregades de portar a terme l’assessorament amb el programa “Inclusió d’alumnat amb TEA a l’escola ordinària”.

La intervenció es centra en quatre eixos principals que van entrellaçats:

• Entrem a les aules a fer observació del funcionament d’aquestes i de l’alumnat elaborant un registre de l’observació.
  • Per tal d’acabar de recollir informació ens trobem amb els diferents professionals que intervenen en aquella aula, i de manera conjunta elaborem un pla d’intervenció donant pautes.
  • Un cop s’estan instaurant aquestes pautes tornem a entrar a les aules per si el professionals tenen dubtes, necessiten suport o acompanyament en algun moment, tornar a valorar el pla d’intervenció per si cal modificar, i fent així un modelatge.
  • Paral·lelament es realitzen diferents moments de formació, a l’inici de curs es presenta el recurs del CEEPSIR i CEEPSIR Font del Lleó. Dins del Pla de Formació de Zona l’escola té una formació reconeguda pel Departament on s’aborden diferents temes, des de l’autisme, accessibilitat, DUA, SAAC i altres sistemes de treball. I juntament es fan grups de treball per posar en pràctica els diferents temes programats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *