Voleu conèixer la classe de les Tortugues?

La classe de les Tortugues està formada per 4 nens i 2 nenes, tots ells amb trastorn de l’espectre autista. La seva tutora és la Nerea i l’educador el Pedro.

A la classe de les tortugues prioritzen el treball dels hàbits, l’autonomia personal i la comunicació. El principal mètode de treball utilitzat a l’aula és la metodologia TEACCH, amb aquesta pretenen donar informació visual, organitzar l’espai, flexibilitzar la rutina, incloure concepte d’acabar i limitar el temps de treball, i així com individualitzar les propostes de treball de cada alumne.

Cada alumne té estructurat amb pictogrames el seu horari del dia a l’escola, d’aquesta manera anticipem i sap que ha de fer en cada moment, i així l’ajudem a situar-se i organitzar-se.

El nostre racó TEACCH s’estructura en tres parts. La primera, a la dreta, és la seqüència de les activitats amb el número corresponent. La segona, al centre, és la taula on seu el nen i on té el nombre de cada activitat depenent de la que hagi de fer. I la tercera part, a l’esquerra, és la capsa on desa l’activitat finalitzada.

A continuació us presentem el racó TEACCH de les Tortugues:

(clica a la imatge per veure més imatges)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *