CONTROL DE LA CONDUCTA: SABER ESTAR EN LES DIFERENTS ACTIVITATS

Nivell educatiu: Primer cicle de Primària

Objectius:

• Ajudar a regular la conducta i el saber estar en les diferents activitats de la jornada escolar.
    • Potenciar l’autoregulació a partir de la presa de consciència del comportament esperat.
    • Assegurar una actuació coordinada entre diferents professionals.

Descripció del material: Col.lecció de fitxes en les que es descriu el comportament esperat a cadascuna de les activitats de les diferents franges de l’horari. Aquestes fitxes alhora permeten fer una valoració conjunta (mestra-alumne) de l’activitat per posteriorment plasmar-la en un horari diari – setmanal. El criteri de valoració correspon a dos únics valors: bé o malament en funció de si ha complert o no la conducta esperada.

A criteri del professor o equip de professionals es decideixen les actuacions oportunes en funció de la valoració d’una activitat concreta, de la valoració diària o setmanal.

L’ús d’aquest material permet actuar en la mateixa línia els diferents professionals implicats en l’atenció de l’alumne i s’assegura que aquest percebi un únic criteri d’actuació.

Fitxa de l’activitat de llengua                                            Horari diari i setmanal

HORARI DIARI I SETMANAL PER IMPRIMIR

TARJA ACTIVITAT PER IMPRIMIR