PASTÍS DE SANT JORDI

Els alumnes de TVA1 hem celebrat els aniversaris dels alumnes que fan anys al mes d’abril amb un pastís elaborat per nosaltres. Ha estat un pastís molt especial perquè també era “pastís de Sant Jordi”, així també hem celebrat el sant d’un company del grup que es diu així.

Aprofitant la festivitat de Sant Jordi hem elaborat la senyera nosaltres mateixos, ja que veníem tots d’un campionat d’atletisme amb la samarreta vermella de l’escola, només estirant-nos a la pista hem fet “la senyera dels alumnes de TVA”, només quatre alumnes estirats sobre el terra groc….i ja la teníem!