CEEPSIR

El CEEPSIR La Ginesta es va iniciar el curs 2018-2019, emmarcat dins el Decret 150/2017 del 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu. Actualment, se’ns ha atorgat el CEEPSIR de forma oficial  després d’haver superat la convocatòria de la  RESOLUCIÓ EDU/1214/2022, de 27 d’abril, per la qual s’obre convocatòria pública per a la selecció de centres d’educació especial sostinguts amb fons públics interessats a esdevenir proveïdors de serveis i
recursos (CEEPSIR).

El CEEPSIR ofereix serveis i recursos als centres ordinaris amb alumnat amb necessitats educatives especials per promoure un entorn inclusiu per a tot l’alumnat, potenciant l’autonomia i l’èxit de l’alumne/a en relació a l’àmbit emocional, social, habilitats personals i accés als aprenentatges. Es treballa conjuntament amb l’equip docent del centre i altres recursos externs per millorar la qualitat de la resposta educativa en un entorn inclusiu.

El CEEPSIR de La Ginesta intervé amb dues mestres d’Educació Especial de la Ginesta amb alumnat de cicle superior de primària i de secundària, amb la prèvia demanda de l’EAP (equip d’orientació i assessorament psicopedagògic).

POTS CLICAR AQUEST ENLLAÇ PER VEURE EL PREZI DEL CEEPSIR La Ginesta

Contacte: ceepsir@cee-laginesta.cat