Escoles+sostenibles

El CEE La Ginesta participa del projecte Escoles+sostenibles conscient de la necessitat social d’una educació per a la sostenibilitat, la cura del medi ambient i el respecte per l’entorn.

Cavar, plantar, sembrar, airejar la terra, podar, arrencar males herbes, regar… són paraules que els alumnes interioritzen de primera mà mitjançant un aprenentatge pràctic i vivencial dut a terme a l’hort que es disposa a l’escola. En ell, els alumnes aprenen conceptes relacionats amb el currículum escolar però aplicats a un context real.

Així mateix, també es fa un treball sistemàtic de reciclatge, cura de l’entorn, conscienciació del medi ambient… tot incidint en tasques com:

• Gestió i ús del paper
  • Activitats relacionades amb l’hort i la cuina.
  • Control i millora de l’ús de l’aigua i la llum
  • Cura i manteniment dels espais comuns i exteriors
  • Relació entre l’hort i la cuina: ús de verdures i hortalisses collides a l’hort, i ús de restes orgàniques per fer compost