Difussió

Congressos i seminaris

• Argemí, R. (2018). La fusteria com a estrategia d’educació emocional amb alumnes amb necessitats educatives especifiques: El cas del CEE La Ginesta. XIV Jornades d’educació emocional, Barcelona
  • Domínguez, G.; Martínez, M. (2016). Entre el reforç i l’orientació. Equip de seguiment als alumnes amb necessitats educatives especifiques. VI Trobada del professorat de formació i orientació laboral, Bellaterra.
  • Argemí, R. (2015) El aula-taller de carpintería: Contexto de educación emocional y de gestión de los problemas de conducta. III Congreso Estatal sobre Alteraciones de Conducta, Manresa.
  • Reillo, C.M.; Argemí, R. (2015) Mòduls: Propuesta de actividad para mejorar el estado emocional y reducir actitudes disruptivas en un centro de educación especial con alumnos con trastorno mental grave. III Congreso Estatal sobre Alteraciones de Conducta, Manresa
  • Argemí, R. (2014) El taller de fusteria com espai d’orientació personal i professional pels estudiants d’atenció a la diversitat. XV Seminari permanent d’orientació professional, Barcelona.
  • Martínez, M. (2013). Taula rodona: Escola especial, educació inclusiva. Delegació de Tarragona del Col·legi oficial de psicòlegs de Catalunya, Tarragona.
  • Sisquella, N.; Soriano, R. (2011). Inclusió de l’alumnat amb NEE a la postobligatòria: La seva incorporació als PQPI. II Jornada d’orientació acadèmica i professional de Barcelona, Barcelona.

Publicacions