Informació de la preinscripció del curs 2021-2022

Benvolguts/es,

Us informem que enguany la presentació de sol·licituds de preinscripció es farà del 15 al 24 de març de 2021.

L’Escola NO fa Portes Obertes, es reben les famílies i EAPS interessats concertant cita prèvia.

Podeu contactar amb nosaltres mitjançant:

Telèfon fixe: 93 428 55 91

Telèfon mòbil: 693270226.

Enviant un correu electrònic a: cee-laginesta@xtec.cat

En cas de fer la preinscripció al nostre centre, a més de la sol·licitud de preinscripció que donarem des de l’escola haureu de portar la següent documentació:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Document d’empadronament
  • Certificat o  la targeta acreditativa de la discapacitat

Per saber més de la nostra escola pots clicar  la icona de MENÚ.