Esport adaptat

Des del CEE La Ginesta creiem en la importància de l’educació física i l’entenem com una àrea on es realitza un treball integral amb els alumnes: activitat física, foment d’hàbits saludables, joc motor, o potenciació de l’expressió i la comunicació social; sense deixar de banda la dimensió afectivo-social de cada alumne.

Per tal de dur a terme l’educació física es realitzen activitats ja sigui dintre que fora del centre. Entre les activitats extraordinàries que es realitzen dintre del centre hi ha:

• Entrenament de rugby
  • Entrenament de bàsquet i futbol
  • Entrenament de golf

Entre les activitats que es realitzen fora del centre hi ha:

• Campionats escolars organitzats per l’ACELL
  • Programes d’activitats de l’Institut Barcelona Esports (IBE): Esquiada, triatló, pedalada, i esports de pel·lícula.
  • Campionats de futbol i d’atletisme interescolar amb les escoles d’educació especial de Barcelona
  • Tallers de tennis a les escoles d’Educació Especial d’Horta Guinardó.

Així mateix, des de l’escola es col·labora amb la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona, a l’assignatura educació física inclusiva.

Amb la col·laboració de:

01_ajuntament          logo-acell            Cruyff          fcg_3