Piscina

Des de l’escola defensem l’activitat aquàtica com un important complement pel desenvolupament motriu de l’alumne des d’una vessant lúdica i esportiva. En aquest sentit, des de fa anys apostem per apropar la natació als alumnes de primer curs.

Aquest any, no obstant, hem pogut ampliar l’activitat a tots els cursos gràcies a la subvenció rebuda per l’Institut Barcelona Esports i l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, dins del programa “A l’aigua!” de suport a les activitats aquàtiques en els centres d’educació especial.

L’activitat es du a terme a la piscina del CEM Mundet, essent responsables del curs de natació els monitors de l’ACELL. Els mestres de l’escola aprofiten l’activitat per fomentar hàbits d’autonomia personal, i fan de suport als monitors davant qualsevol dificultat amb els alumnes.

L’activitat és obligatòria per a tots els alumnes de l’escola, ja que forma part de la programació i del treball d’educació física.

Amb la col·laboració de:
01_ajuntament