Llegim un conte als nens de Pins

El  dia 31 de  gener  dos alumnes  del grup  B  hem anat a l’escola Pins per explicar un conte als nens i les nenes de p3 , p4  i p5. Primer els hem acompanyat  a les Heures. Després ens han dit que anéssim a buscar un lloc per explicar aquest conte. Hem avisat a les professores del  lloc on volíem explicar el conte  que ens vam  inventar per ells sobre el valor de l’amistat. Després  les professores  han anat a buscar a alguns nens i els hem explicat el conte  i els ha agradat  molt. Després  hem tornat  a la nostra escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *