PREINSCRIPCIÓ 2021-22

• Dates de preinscripció per al curs 2021-2022:

Del 21 al 29 de juny de 2021: presentació de sol·licituds

6 de juliol: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional

13 de juliol de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació

15 de juliol de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera

Del 2 al 9 de setembre de 2021: MATRICULACIÓ

Dinàmica a les aules sobre feminisme i paritat

El dia 8 de març és el dia de la dona treballadora. Tot i que el feminisme i la paritat són elements transversals en el CFA, durant el mes de març es treballa de manera explícita en l’aula.

El grup de català 2 van aprendre la diferència entre tres conceptes claus: el masclisme (que defensa la superioritat de l’home), el feminisme (que defensa la paritat entre ambdós sexes) i el femellisme (que defensa la superioritat de la dona). A través d’aquesta dinàmica, l’alumnat és capaç de donar resposta a opinions mal argumentades que sentim al carrer com: “Ni masclisme ni feminisme, igualtat”.

El grup d’instrumental 3 de castellà va llegir la bibliografia de quatre dones ben diferents. Aquestes van ser: Manal al-Sharif (activista a Aràbia Saudita), Amna al Haddad (aixecadora de pesos), Sonita Alizadeh (rapera), i Margaret Hamilton (informàtica).

Pla d’Organització de Centre 2020-21

PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE
2020-2021
CFA VALLS
APROVAT EN EL CONSELL ESCOLAR DEL DIA 2 D’OCTUBRE DE 2020

1. Introducció

Aquest document, d’acord amb les Instruccions de la Secretaria de Polítiques Educatives i al Pla d’actuació en el marc de la pandèmia elaborat amb el Departament de Salut. és… Llegeix més»

PLA D’OBERTURA DEL CFA VALLS

1. MARC NORMATIU
  • Pla d’Obertura de centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020 i per a l’organització i funcionament dels centres i els estudis del curs 2020-2021.
  • Instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius.
  • El retorn al centre per… Llegeix més»

proves lliures

Aquí teniu les dates per fer la inscripció a les proves lliures:
– Certificat de formació instrumental
Inscripció: del 28 de gener a l’1 de febrer de 2019
– Graduat en educació secundària obligatòria (majors de 18 anys)
Inscripció: de l’1 al 10 de febrer de 2019
– Formació professional.… Llegeix més»