LES AVENTURES DEL LLEÓ VERGONYÓS

Aquest matí l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial hem anat al teatre a Prats, a veure: “Les aventures del lleó vergonyós”, del Pot petit. Ens han explicat la història d’un lleó que es fa amic d’un tigre, un cavall, un hipopòtam i un gall, entre… Llegeix més»

ART EN CONNEXIÓ – EL FOLLET VALENT

El divendres 19, vam celebrar la cantata “El follet Valent” a l’escola, enguany va ser la tercera edició. Forma part del projecte Art en Connexió, un projecte artístic impulsat per l’EMAL, juntament amb la participació de totes les escoles del Lluçanès i també amb el… Llegeix més»

COLÒNIES AL MOLÍ DE LA RIERA

Hola famílies, els més petits tornem de compartir dos dies plens d’emocions i experiències noves. Les colònies al Molí de la Riera ens han ajudat a treballar l’autonomia, l’organització, la capacitat de rebre i oferir ajuda i de gestionar les nostres emocions. Han estat dos… Llegeix més»

Sant Jordi 2024

Aquest Sant Jordi ha estat especial. L’AMPA de l’escola ha tornat a organitzar uns Jocs Florals.
Ha estat un concurs literari obert a tota la comunitat educativa. Els alumnes van participar-hi tots, del més petitons als més grans. Estem molt contents de que s’hagi tronat a… Llegeix més»

COLÒNIES A COMA-RUGA

L’alumnat de cicle mitjà i cicle superior aquesta setmana gaudim d’unes colònies que com sempre ens aporten:
Aprenentatges, activitats i entorn diferent de l’habitual, convivència amb companys/es i mestres, vincle de grup, també ens permeten reforçar l’autonomia, l’autoconfiança i l’autoconeixement, en definitiva una experiència única que… Llegeix més»