Qui som?

L’escola Els Roures forma part de la ZER Gavarresa (formada per les escoles de St. Feliu Sasserra i Oristà). Està situat al municipi de Sant Feliu Sasserra (Bages), dins del Lluçanès.

És una escola pública  de nucli rural,  hi assisteixen els alumnes de la localitat. Al centre fomentem una escola oberta, plural, participativa i democràtica tot educant per la diversitat, afavorim la creativitat, l’espontaneïtat i la pròpia iniciativa dels alumnes, preparant- los per un futur immediat.

A continuació us presentem els alumnes i docents de l’escola:

ALUMNES

Primer Cicle Educació Infantil

Segon Cicle Educació Infantil

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

MESTRES

Correus de contacte dels docents:

Docent Especialitat / Càrrec Correu electrònic
Carla Olivares Tutora primer cicle d’educació infantil colivar4@zergavarresa.cat
Anna Sucarrats Tutora primer cicle d’educació infantil asucarr2@zergavarresa.cat
Montse Jordà Tutora segon cicle d’educació infantil mjorda23@zergavarresa.cat
Eli Morcillo Suport d’educació infantil emorcill@zergavarresa.cat
Marta Serra Tutora Cicle inicial/Equip directiu ZER mserr442@zergavarresa.cat
Lídia Rocadembosch Tutora Cicle mitjà lrocadem@zergavarresa.cat
Cèlia Soldevila Tutora Cicle superior/Equip directiu Escola csoldev5@zergavarresa.cat
Lurdes Borrellas Direcció escola lborrel2@zergavarresa.cat
Gemma Bou Mestra Educació Física / Psicomotricitat / Direcció ZER gbou2@zergavarresa.cat
Anna Farràs Mestra Educació Especial / Equip directiu ZER afarras4@zergavarresa.cat
Teresa Fernández Mestra d’Anglès tfernan3@zergavarresa.cat
Iris Sala Mestra de Música isala6@zergavarresa.cat
Mestra de Religió @zergavarresa.cat

Dades de contacte de centre i ZER:

CORREU TELÈFON
ESCOLA ELS ROURES a0826415@xtec.cat 93 813 90 07- 693 00 77 88
ZER GAVARRESA
a8056857@xtec.cat
93 813 90 07

A través d’aquest Nodes, pretenem oferir-vos una mostra de les activitats que realitzem amb els alumnes d’Educació Infantil i Primària. Aquí hi trobareu un munt de coses: Treballs dels nens i nenes, reflexions, fotografies d’activitats, projectes, sortides… i moltes d’altres coses que de ben segur us sorprendran.

Animeu-vos a participar-hi i esperem que gaudiu de la visita!!!

Docents de l’escola ELS ROURES.