Qui som?

L’escola Llevant forma part de la ZER Gavarresa (formada per les escoles de St. Feliu Sasserra i Oristà). Està situat al municipi d’Oristà a la comarca del Lluçanès.

És una escola pública  de nucli rural,  hi assisteixen els alumnes de les dues localitats del municipi: Oristà i la Torre d’Oristà.

Els nens i nenes de la Torre d’Oristà tenen el transport gratuït (pagat per l’ajuntament) fins al poble d’Oristà, on està situada l’escola.

Al centre fomentem una escola oberta, plural, participativa i democràtica tot educant per la diversitat, afavorim la creativitat, l’espontaneïtat i la pròpia iniciativa dels alumnes, preparant- los per un futur immediat.

A continuació us presentem els grups d’alumnes de l’escola i els correus de les mestres per si us és d’interès:

ALUMNES

Ed. Infantil de primer cicle:

Educació Infantil de segon cicle i 1r de Primària:

Educació Primària (3r, 4t, 5è i 6è)

MESTRES

Correus de contacte dels docents:

Docent Matèria / Càrrec Correu electrònic
Montse Guitart TEEI Ed. Infantil primer cicle mguita33@zergavarresa.cat
Fina Puig Mestra d’Infantil primer cicle jpuig252@zergavarresa.cat
Anna Mª Bruch Mestra d’Infantil segon cicle i 1r Primària abruch@zergavarresa.cat
Cristina Pérez Mestra d’Infantil segon cicle i 1r Primària cpere6@zergavarresa.cat
Eva Boixadé Mestra de primària /Direcció Escola eboixade@zergavarresa.cat
Gemma Bou Mestra Educació Física / Psicomotricitat / Direcció ZER gbou2@zergavarresa.cat
Anna Farràs Mestra Educació Especial / Equip directiu ZER afarras4@zergavarresa.cat
Teresa Fernández Mestra d’anglès tfernan3@zergavarresa.cat
Iris Sala Mestra de Música isala6@zergavarresa.cat

Dades de contacte de centre i ZER:

CORREU TELÈFON
ESCOLA LLEVANT a8022549@xtec.cat 938 12 80 36
ZER GAVARRESA
a8056857@xtec.cat
93 813 90 07

A través d’aquest Nodes, pretenem oferir-vos una mostra de les activitats que realitzem amb els alumnes d’Educació Infantil i Primària. Aquí hi trobareu un munt de coses: Treballs dels nens i nenes, reflexions, fotografies d’activitats, projectes, sortides… i moltes d’altres coses que de ben segur us sorprendran.

Animeu-vos a participar-hi i esperem que gaudiu de la visita!!!

Docents de l’escola Llevant.