Sant Jordi 2024

Aquest Sant Jordi ha estat especial. L’AMPA de l’escola ha tornat a organitzar uns Jocs Florals.

Ha estat un concurs literari obert a tota la comunitat educativa. Els alumnes van participar-hi tots, del més petitons als més grans. Estem molt contents de que s’hagi tronat a donar embranzida a aquest iniciativa ja que ens dóna peu a fer creacions literàries.

Es va poder celebrar l’entrega i exposició dels treballs durant el dia de St. Jordi a la tarda a la Sala Polivalent d’Oristà davant de pares, mares, avies i el jurat.

Durant el matí l’AMPA va fer parada de llibres davant de l’escola i els alumnes van fer una rosa de St. Jordi amb ganxet. Alguns alumnes de la Torre van ajudar a la parada que també es va muntar allà. L’AMPA va regalar un llibre a cada aula que els nens i nenes van poder anar a triar. El poeta Josep Riera va donar dues de les seves noves publicacions per a l’escola.

Moltes gràcies a tots i totes per un dia tan bonic!

Podreu veure fotografies en el següent enllaç:  St. Jordi 2024 a l’escola