PROJECTE FONTS

JUSTIFICACIÓ

El motiu principal de l’elecció d’una font del municipi ha estat conèixer i col·laborar amb els agents competents per tal de fer conservació de l’espai físic i conseqüentment poder fer ús social d’aquest espai.

Altres motius i no menys importants han estat poder fer un treball de camp de l’entorn proper aprofundint en diferents continguts de l’àmbit del medi natural i social i conscienciar a l’alumnat de la qualitat de l’aigua cada vegada amb més perill al nostre territori.

OBJECTIUS DEL PROJECTE

• Descobrir el patrimoni de les fonts que hi ha al municipi, escollir-ne una per apadrinar-la.
  • Conèixer i analitzar l’entorn: anàlisi de l’aigua, formulació d’hipòtesis, observació de la vegetació i altres aspectes socials,…
  • Entendre l’element patrimonial com a font d’informació sobre la vida i el pensament de les societats, per tal de poder interpretar el present, el passat i el futur.
  • Descobrir la importància i recuperació de la memòria històrica i la conservació i difusió de l’element apadrinat.

CRONOLOGIA D’ACTIVITATS

ACTIVITAT DATA ENLLAÇ
GIMCAMA EN BICICLETA

Geolocalització de 5 fonts del municipi i proves interdisciplinars amb l’EDULOC