VISITEM LA TORRE D’ORISTÀ

Dimecres, 24 d’abril l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial vam visitar el poble de la Torre d’Oristà. El motiu de la visita va ser donar a conèixer el poble als companys i companyes d’Oristà. S’emmarca en el projecte: Estimo el meu poble. Els dos alumnes de la Torre van fer de guies de la ruta i llocs emblemàtics que prèviament havíem parlat i organitzat. Vam fer algunes enquestes i vam esmorzar. Cap al migdia vam tornar cap a l’escola caminant. Pel camí vam aprofitar per observar i conèixer l’entorn, vam trobar diverses plantes que havíem estudiat, també insectes, cases, llocs d’interès, la riera. Vam gaudir molt d’aquest dia fent activitat física i alhora va ser molt enriquidor!

Aquestes són algunes de les fotos!