TROBADA ALUMNES PROJECTE VORA TER

2016-activitats-manlleu_ins-vorater_v2

Des de fa uns anys, els centres públics de secundària que compartim la presència del riu  Ter, els instituts d’ensenyament secundari dels municipis de Torelló, Masies de Voltregà, Manlleu i Roda de Ter,  vàrem decidir compartir experiències educatives  entorn als aspectes ambientals i culturals lligats al nostre riu en el marc d’un projecte intercentre, col·laboratiu al servei de la comunitat.

“Només s’estima allò que es respecta, només es respecta allò que es coneix i només es coneix allò que se’ns ensenya a descobrir”

Enguany fem un pas més i tots junts hem decidit fer una trobada per exposar les nostres experiències i definir noves propostes d’actuació. La jornada està dirigida pel CRP ( centre de recursos pedagògics)  amb la participació del Museu del Ter, que s’encarregarà d’acollir-nos i de l’organització dels tallers.

El que farem a la jornada del dia 11 de novembre al MIT és  treballar entorn  la flora, la fauna i  el patrimoni del riu Ter.

Els alumnes d’aquests instituts hem realitzat, seguint la metodologia científica, amb tot el rigor que requereix el treball de camp, estudis de diferents aspectes del riu Ter.

Presentarem i compartirem davant dels alcaldes, regidors i altres agents de la comunitat els estudis realitzats al voltant del riu.

Els resultats dels treballs es podran consultar al web dels centres educatius, al portal dels ajuntaments i a la plataforma Mobile History Map.

La jornada clourà amb la realització de treballs pràctics, a la llera del riu, dirigits per educadors del MIT.

La Jornada també comptarà amb la presència del Directors dels SSTT d’Ensenyament de  la Catalunya Central i de la Consellera Delegada d’Ensenyament del Consell Comarcal d’Osona.

DATA. 11 de novembre

LLOC: Museu Industrial del Ter

HORARI:

Arribada: de 2/4 de 10 a 10 arribada.

Benvinguda i presentació dels treballs: de 10 a ¼ de 12

Pausa: ¼ de 12 a ¾ de 12