Innovem junts a la secundària

Aquest proper dissabte tindrà lloc a l’Institut Salvador Sunyer de Salt una jornada que pot ser del vostre interès:

Jornada per analitzar i debatre sobre els reptes de la innovació educativa a la secundària

La jornada “Innovem junts a la secundària” està pensada per tal de posar a debat i intercanviar opinions sobre els beneficis i també les dificultats actuals que comporta implementar la innovació educativa en aquesta etapa escolar.

La jornada inclourà sessions simultànies per tal d’abordar diferents aspectes relacionats amb la innovació en els instituts, concretament, sobre: model d’aprenentatge, sistema educatiu, convivència, participació i comunitat educativa.
L’acte comptarà amb l’assistència d’experts i agents de la comunitat educativa per tal d’abordar àmpliament propostes per promoure canvis reals en la secundària, una etapa on la innovació continua sent un repte.

Durant la jornada presentarem la iniciativa ciutadana de Salt que ha promogut el treball en xarxa al voltant de la segregació escolar i ha impulsat l’Ajuntament a contractar l’elaboració del Pla Educatiu de la Ciutat de Salt.

Dissabte, 25 de setembre de 2017
HORA De 9.30 a 13.30h
LLOC Institut Salvador Sunyer i Aimerich
(Miquel Martí i Pol, s/n, Salt, al costat Espai Gironès)

Més informació i inscripcions gratuïtes: enllaç

ORGANITZA: FaPaC, juntament amb la Fundació SER.GI, FMRP (Federació de Moviments de Renovació Pegagògica), CEESC (Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya), Institut Salvador Sunyer i Aimeric, SEPC (Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans) i Ajuntament de Salt.
Us hi esperem!!