Matí de gimcana a l’institut

Durant les primeres hores del matí, l’alumnat de 4t d’ESO (que, per cert, es gradua aquest vespre) ha muntat totes les proves (11!!!) que ha recorregut l’alumnat d’ESO després del primer pati i fins a quasi última hora del matí. La gent de 4t ha demanat abans que l’alumnat s’organitzés en grups de 4 o 5 per anar passant per les diferents proves. Els vostres fills i filles han rigut, han saltat, s’han enfarinat i també s’han remullat. Part del professorat no només ha vigilat, sinó que s’ha involucrat activament participant en la gimcana!!!