III CONCURS DE CARTELLS  SANT JORDI 2018

El departament de Visual i Plàstica convoca la 3a edició del Concurs de Cartells de Sant Jordi 2018.

BASES DEL CONCURS:

1. El tema del concurs és: “Sant Jordi”. Hi han de figurar, de manera ben visible, els següents texts: Institut Montserrat Colomer Sant Jordi 2018
  1. Pot participar tot l’alumnat matriculat al centre, agrupat en tres categories:
    • Categoria A: Batxillerat
    • Categoria B: 3r i 4t d’ESO
    • Categoria C: 1r i 2n d’ESO
  1. El cartell haurà de tenir format DIN A-3.
  1. La tècnica és totalment lliure. Es pot utilitzar qualsevol tipus de tècnica (infografia, aquarel·la, llapis, retoladors, ceres, pintura al tremp…) sempre que s’adapti al format DIN A-3 i el gramatge del paper sigui l’adequat a la tècnica emprada.
  1. Les obres presentades han de ser inèdites i originals.
  1. La participació ha de ser anònima. Per això, al revers del cartell hi enganxareu un sobre en qual indicareu la categoria en la qual participeu. A dins hi posareu el vostre codi QR que contindrà el nom i cognoms de l’autor/a, la tècnica i el curs, o bé un paper amb les vostres dades personals.
  1. Les obres s’han de presentar abans del dimarts 17 d’abril al Departament de Visual i Plàstica.
  1. Els cartells presentats s’exposaran del 19 d’abril al 2 de maig a l’institut. Les obres no premiades es retornaran a partir del 3 de maig de 2018.
  1. El jurat serà constituït per professors/es del centre i personal de PAS. Si el jurat ho considera oportú, el premi pot quedar desert.
  1. Hi ha un premi per les obres guanyadores en cada categoria que es lliuraran el dilluns 23 d’abril dins els actes organitzats per Sant Jordi.
  1. Els treballs premiats es publicaran a la web del centre.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu adreçar-vos al professorat de Visual i Plàstica.

Animeu-vos a participar!

Com genero el meu codi QR?

Per generar el codi QR seguiu les següents passes:

1. Entreu al lloc web http://qrcode.kaywa.com , una aplicació gratuïta on-line de creació de codis QR.
  2. Escolliu què voleu que hi surti en el codi seleccionant More: en aquest cas serà un Text
  3. Introduïu el text:
  • Nom i cognoms de l’autor/a
  • Curs
  • Tècnica
  1. Premeu el botó “Generate static” per obtenir de forma immediata el codi associat.
  2. Feu clic sobre el codi QR amb el botó dret del ratolí i seleccioneu copiar imatge.
  3. Enganxeu la imatge en el vostre editor de text per imprimir-la.