Dia Lectiu 1r ESO

Ahir va tenir lloc el dia lectiu de 1r ESO, on alguns alumnes van preparar diferents activitats per la resta de la classe. Aquí podeu veure totes les imatges.

Mostra de poesia

Aquest curs hem tornat a ser a la Mostra de poesia de secundària de les comarques gironines, a Figueres. Com sempre, ha estat un gust participar-hi. I ho hem fet  un grup d’alumnes de 3r i 4t amb un petit muntatge a partir de poemes de Josep Pedrals, que hem titulat : “Ximpleries? No, Pedrals”. A continuació podeu veure el vídeo:

Colònies 3r ESO

Els alumnes de 3r, també el dilluns 28 i dimarts 29 de Maig, varen anar a Empúries, on varen tenir un bon temps per passar-ho bé. Aquí podeu veure totes les imatges.

Colònies 2n ESO

El passat dilluns 28 i dimarts 29 de Maig, els alumnes de 2n ESO, varen anar a Viladoms de baix on varen poder veure Montserrat des de força a prop. Aquí podeu veure el recull de totes les imatges.

XIè Concurs d’ Oratòria de La Selva

Our student Xènia Sala (2nd ESO) has won a grant to spend 15 days in a summer campus to improve her English thanks to the ” XIè Concurs d’ Oratòria de La Selva” organised by the Joan Riera Gubau Foundation.

Great congratulations!!!

Concurs Fotografia Matemàtica 1718

Us presentem les fotografies guanyadores del concurs matemàtic.

• 1r ESO : Radius
  • 3r ESO: Proporció àurea fractal
  • Professorat: Una corona circular amb molt de PI

Per veure la resta d’imatges participants cliqueu els següents enllaços: 1r ESO, 3r ESO, 4t ESO i Professorat.

1718 Projecte Biosfera a Mart

El passat dimecres 23 de Maig, els alumnes de 1r ESO, varen realitzar 3 activitats al voltant de l’Estany de Sils, aquestes activitats consistien en situar i identificar la vegetació estudiada a classe dintre l’estany, fer un estudi estadístic d’una petita parcel·la i finalment, l’anellament i alliberament dels ocells per part de l’Àlex. Aquí podeu veure tot el recull de les imatges.