Concurs de dibuix de l´Escola Els Estanys

El passat dia 25 d’abril, les alumnes Marina Riera (1rESO), Fiona Doncaster (2nESO) i Alexia Trulls (4tESO) van col.laborar com a jurat del Concurs de dibuix de l´Escola Els Estanys.

Gràcies a totes tres per la vostra participació!!!!!

Concentració: No és no

El passat dijous 10 de Maig, els alumnes de 1r cicle, es varen concentrar davant de l’institut, per donar suport a la vaga que gran part de l’alumnat de 2n cicle va fer.

Projecte: I jo, què faré?

Els alumnes de 3r ESO, dintre l’últim projecte, representaven una entrevista de feina per posar en pràctica els aprenentatges treballats: el currículum i la carta de presentació. A continuació podeu un recull d’imatges.

Mostra de projectes

Els alumnes de l’escola dels Estanys varen venir el divendres 4 de Maig a veure una representació de les òperes de:

• Carmen (muntatge teatral)
  • La Traviata (conte Pop Up Book)
  • Elisir d’amore (espectacle de titelles).

Dia lectiu a 2n C

Aquest dijous, 5 d’abril, els nois i noies de 2nC hem fet el nostre dia lectiu d’aquest trimestre. Vam preparar xerrades sobre el racisme i la segregació racial als Estats Units, el comerç d’armes i també vam tenir la visita, amb explicació i demostració dels gossos-policia per part dels municipals de Caldes. Tot un èxit! gràcies a tots i totes les implicades!

Acte de lliurament a Càrites

El passat 5 d’abril, els alumnes de 3r, varen fer l’acte oficial de lliurament del xec de 1400 € a Càrites de Sils. Aquests diners van ser recaptats durant la sessió de cinema i sopar benefic, que realitzats en el marc del projecte “De la D de democràcia a la P de participació”.

Concurs Coca-Cola

El dissabte passat a Barcelona, va tenir lloc el “Concurso Coca-Cola Jóvenes Talentos de Relato Corto“, el qual va dirigit a alumnes de 2n ESO. Aquí teniu els representants del nostre institut.