2a trobada de delegats i delegades

Divendres passat, el nostre alumnat escollit com a delegats i subdelegats de classe van participar en la 2a trobada de formació amb l’objectiu fomentar la participació i la cohesió del jovent del poble. La jornada, dinamitzada per professionals de l’equip de MARGES i amb el suport del servei de joventut Canya Jove, estava dirigida als delegats de 1r, 2n i 3r d’ESO dels dos instituts del poble.

Durant la formació, es van facilitar eines i coneixements que els ajudin a desenvolupar la tasca de delegats i delegades als seus respectius centres educatius, així com generar accions i/o projectes compartits, en benefici de la població jove del municipi.

Alguns dels comentaris dels mateixos delegats i delegades, després de preguntar-los què els havia semblat la trobada, són “m’ha agradat molt i val molt la pena”. “ha estat interessant”, “està molt bé coincidir amb els delegats de l’altre insti”.