Matrícula 2023-2024

Alumnat nou al centre

El període de matriculació de l’ESO és del 20 de juny al 28 de juny per als alumnes de 2n a 4t d’ESO.

La matrícula de l’alumnat nou al centre es podrà realitzar telemàticament enviant la següent documentació escanejada o fotografiada a l’email administracio@salasixandri.cat:

– Formulari de dades de l’alumne/a omplert i signat (adjuntem document)

– DNI dels progenitors/es o els tutors/es

– DNI de l’alumne/a major de 14 anys (i dels menors de 14 si ja en tenen).

– Targeta Sanitària de l’alumne/a.

– Carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.

· Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.

· Si no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.

Totes les famílies noves que us incorporeu el pròxim curs al nostre institut esteu convocades el dimecres 5 de juliol a les 18:00 per fer una reunió presencial, en la qual es donaran informacions importants d’inici de curs. Us preguem que prioritzeu la vostra assistència.

Alumnat del centre

La matrícula de l’alumnat que ja està cursant l’ESO dins l‘Institut Salas i Xandri es farà automàticament. Els alumnes que han demanat un canvi de centre han de gestionar la baixa a secretaria.

En el cas de dubte us atendrem telefònicament al 937215122.