SORTIDES

Podeu consultar les sortides previstes per aquest curs clicant aquí.

Els diferents departaments didàctics proposen al llarg del curs activitats amb alumnes fora del centre i per tant són de compliment obligatori. Totes les sortides estan aprovades pel Consell Escolar del Centre. Això vol dir que els alumnes han d’assistir a la sortida atès que les activitats que s’hi solen fer tenen un pes determinat en la nota final d’àrea. Cada departament disposa d’uns criteris d’avaluació on es contempla una determinada qualificació pel que fa a les activitats amb alumnes fora del centre. La no assistència, per tant, pot comportar obtenir una nota més baixa al final del trimestre o del curs. Si un alumne/a no hi assisteix per malaltia o per causa justificada, el professor ja informarà l’alumne/a dels mecanismes de recuperació.

L’impagament de les quotes dins dels terminis establerts impossibilitarà l’assistència de l’alumnat a les sortides. En el cas que un/a alumne/a no participi d’alguna sortida amb motiu justificat no es podrà realitzar la devolució de la sortida corresponent.

El centre està informat a través dels Serveis Socials de l’Ajuntament de Vilassar de Mar dels alumnes becats. Si tot i així alguna família considera que el seu fill/a no pot assistir-hi, us demanem que us dirigiu al tutor/a o a la coordinació pedagògica i expliqueu els vostres motius d’una manera individual i confidencial.