insridaurawebtransp   vipweb1       projectes   ampawebpixelsbatxibacweb    excel     professoratweb  logo-silvia      idiomesweb1ieduca-logo-480

INFORMACIONS RELATIVES ALS GRUPS

Us informem que els grups d’alumnes del curs 18/19 de l’Institut Ridaura es faran el mes de setembre. Desmentim qualsevol altra informació que circuli per la xarxa.

Equip Directiu Institut Ridaura

Graduació de 4t d´ESO

Cliqueu sobre la imatge per accedir a la carpeta que conté  les fotografies fetes durant la graduació de 4t.

INFORMACIÓ FINAL DE CURS

Us recordem que el proper dimecres 27 de juny tindrà lloc el lliurament de les notes finals als alumnes de l’institut, a partir de les 12 hores.

En el document adjunt trobareu tota la informació referent al retorn dels llibres del programa Reciclatext.

Programa Reciclatext

Atentament.

Direcció Institut Ridaura

Videoclip Reina de picas

Videoclip musical creat i realitzat  pels alumnes de l´optativa Fem vídeo de 4t d´ESO

Des de la concepció de la idea fins a la seva edició i resultat final, passant pel rodatge i la producció.

Els alumnes han estat treballant aquests conceptes al llarg d´aquest trimestre.

Vet aquí una mostra excel·lent.

FINALISTA TERRITORIAL DEL CONCURSO DE RELATO CORTO DE COCA-COLA

Como ya sabéis, el 17 de marzo un grupo de alumnos de 2º de ESO asistió al 58º Edición del Concurso de Jóvenes Talentos de Relato Corto organizado por Coca-Cola. De entre 1.951 participantes a este concurso, se seleccionó a los 54 candidatos que quedarían en tercer, segundo y primer lugar, es decir, solo el 3 % de los participantes fueron escogidos por un jurado especializado en literatura. Para nosotros, es un honor comunicaros que, de entre este 3 %, una de las candidatas es Jasmin Madrzyk, de 2º B, que ocupó el segundo de los finalistas territoriales y asistió a la Gala de Entrega de Premios el pasado 9 de junio en Port Aventura. Para ella, nuestras más sinceras felicitaciones. ¡Buen trabajo, Jasmin!

La ruta del exilio

El divendres 8 de juny, els alumnes de 1r de Batxillerat van visitar Cotlliure, on el poeta Antonio Machado va arribar juntament amb la seva família, procedent de Barcelona, en la que fou l’última etapa del seu camí cap a l’exili.

Aromates 2018

El divendres, 18 de maig, els alumnes de 6è de primària de la Vall d’Aro van participar en l’Aromates 2018, que consisteix en una gimcana matemàtica pel municipi de Castell d’Aro. Els participants van estar acompanyats pels alumnes de 1r d’ESO E i de 1r de Batxillerat. Com a novetat, l’edició d’enguany va incorporar jocs d’estratègia. Moltíssimes gràcies a tots els alumnes per la vostra participació i col·laboració!

Picalletres

El dia 15 de maig els alumnes de 3r d’ESO van assistir al concurs Picalletres, que com cada any enfronta equips dels instituts del Baix Empordà en unes proves lingüístiques que van des del lletreig de paraules fins a la lectura d’embarbussaments o la descoberta d’errors ortogràfics o lèxics.

Enguany es va celebrar a l’Espai Ter de Torroella de Montgrí, i l’institut Ridaura hi va participar amb tres equips formats per en Sergio , l’Alejandro Vega, en Ferran, la Noa Brea, l’Oriana Fabra, en Martí Alsina, l’Adrián Berdum, l’Aisatu i la Pilar Batlle.

Tots ells van fer un bon paper i si voleu saber exactament com van quedar, haureu de mirar els programes que s’emetran a TV Costa Brava, en dates que s’anunciaran pròximament.

Sisena edició del PENSEM FORT

El divendres 27 d’abril va tenir lloc a l’INS Ridaura la 6a edició del concurs Pensem Fort. Com cada any hi van participar els alumnes de 6è de primària de la zona d’excel·lència de les escoles Vall d’Aro, Els Estanys, Fanals i Pedralta. Els alumnes d’excel·lència de 4t d’ESO van ser els encarregats de presentar el concurs, que contenia proves de matemàtiques, pensament lògic, català i anglès. Enhorabona a tots els participants i organitzadors!

Sortida Fisidabo

El passat 13 d’abril, els alumnes de 1r de Batxillerat científic van participar en el Fisidabo, el laboratori gegant de física que, per setè any consecutiu, va tenir lloc al Parc d’Atraccions del Tibidabo. L’activitat va estar organitzada pel Grau d’Enginyeria Física de la UPC. Aquesta jornada lúdica dedicada a la ciència pretén posar en pràctica els experiments que els alumnes han estudiat a l’aula. És el primer any que la cita ha estat multitudinària, perquè va aplegar més de 2.000 estudiants de 4t d’ESO, i de 1r i 2n de batxillerat. Una bona experiència!

Fotos guanyadores del concurs Imatgimàtica

Delf Scolaire a l´Institut Ridaura

Al voltant de 150 alumnes de la zona han realitzat els dies 25 i 26 d’abril les proves Delf Scolaire A2, B1 i B2 a l’Institut Ridaura.

Bonne chance à tous!