Informacions sortides anul·lades curs 20/21

2n Bat Viatge a Praga:

La reunió prevista pel dimarts 17 de març a la tarda queda anul·lada.
Aprofitem per comunicar-vos que degut a la situació actual el viatge queda ajornat. Estem treballant per canviar dates cap a finals de juny.
Us mantindrem informats a travès del web i del correu electrònic.

3r ESO Tibidabo:

Sortida del 25 de març suspesa temporalment o ajornada. Des del Tibidabo informen que quan es normalitzi la situació es valorarà una possible reprogramació de l’activitat. Anul·lat; Hem iniciat els tràmits per retornar el pagament realitzat via TPVescola.

4t ESO Fira guia’t:

Es suspèn la sortida a Fira Guia‘t 2020, prevista pel dia 31 de març. Pendent de com evolucionen els esdeveniments, hem parat l’opció de fer els pagaments. Quan es normalitzi la situació es valorarà si es reprograma o es retornen els diners. Anul·lat; Hem iniciat els tràmits per retornar el pagament realitzat via TPVescola.

2n ESO Francés: Sortida a Carcassonne

Sortida del 21 i 22 d’abril  anul·lada. Hem eliminat el pagament.

Sant Jordi: Anul·lat

Sortida del 23 d’abril anul·lada. No us hem enviat cap pagament.

2n ESO: Sortida Museu matemàtiques

Es suspèn la sortida a MMACA prevista pel dia 27 d’abril. Pendent de com evolucionen els esdeveniments hem parat l’opció de fer els pagaments. Quan es normalitzi la situació es valorarà si es reprograma o es retornen els diners. Anul·lat; Hem iniciat els tràmits per retornar el pagament realitzat via TPVescola.

4t ESO: Sortida Ruta de l’exili i Elna

Sortida del 12 i 13 de maig suspesa. De moment hem suspès el pagament.  Anul·lat; Hem iniciat els tràmits per retornar el pagament realitzat via TPVescola.

3r ESO Francés: Intercanvi

Anul·lades totes les activitats relacionades amb l’intercanvi. Hem iniciat els tràmits per retornar els pagaments realitzats via TPVescola.

2n ESO: Colònies

Anul·lades les colònies previstes pel 17 i 18 de juny. Tots els que heu fet la paga i senyal, aviat rebreu el retorn del pagament via TPVescola.

1r ESO: Acampada

Anul·lada l’acampada programada pel 17 i 18 de juny. Tots els que heu fet la paga i senyal, aviat rebreu el retorn del pagament via TPVescola.

1r Bat: Acampada