“Master class” sobre El Quijote a l´optativa de literatura castellana de Batxillerat

El passat 26 de gener va venir el Sr. Claudio Pérez, mestre jubilat i gran col·leccionista de Quixots, a fer-nos una classe magistral sobre la gran obra mestra de Miguel de Cervantes, El Quijote. Vam estar més d´una hora escoltant-lo i n´haguéssim passat una mes, en sap tant! Alguns alumnes van coincidir en que els havia despertat les ganes de llegir l´esmentada novel.la, ens va transmetre la seva passió per la literatura.

I també vam tenir l´oportunitat de veure edicions de Quixots molt curioses, n´hi havia una que ens cabia al palmell de la mà…