Projecte educatiu

indice indice2El Projecte Educatiu de Centre, anomenat col·loquialment PEC, és un document de gestió que enumera i defineix els trets d’identitat del nostre INS, formula els objectius que perseguim amb la nostra acció educativa, i concreta una estructura organitzativa per a portar-los a terme. D’aquest document – base es deriven altres documents que en formen part i que regulen les accions al centre. Són els següents:

• Projecte Lingüístic de Centre (PLC) (clica per descarregar):El projecte lingüístic és l’element del projecte educatius que recull els aspectes relatius a l’ensenyament i l’ús de les llengües al centre. L’objectiu fonamental serà aconseguir que tot l’alumnat assoleixi una sòlida competència comunicativa en acabar l’educació obligatòria, de manera que pugui utilitzar normalment i de manera correcta el català i el castellà i pugui comprendre i emetre missatges orals i escrits senzills en llengua anglesa i llengua alemanya (si l’alumne cursa, optativament, llengua alemanya al llarg de l’etapa).
  • Normes d’organització i funcionament (NOFC): Vegeu l’apartat corresponent.
  • Projecte de Convivència (PdC): Vegeu l’apartat corresponent.
  • Programa #aquiproubullying: Vegeu https://agora.xtec.cat/iesmalgrat/projectes/programa-aquiproubullying/
  • Projecte de Direcció 2020 – 2024 (clica per descarregar): El Projecte de Direcció és el document on es concreta el desplegament i l’aplicació del Projecte Educatiu de Centre (PEC) per al període de mandat de la Direcció i l’estructura organitzativa del centre. Inclou els indicadors que han de servir, posteriorment, per avaluar l’exercici de la Direcció. Es concreta, cada curs, mitjançant les denominades Programacions Generals Anuals (PGA) que planifiquen i temporalitzen iniciatives, estratègies i activitats concretes per assolir els objectius formulats en el projecte.

PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE  (clica per descarregar)

Darrera revisió: Juny 2022