Memòries anuals de centre

Un cop finalitzat el curs escolar, els centres educatius han de fer el balanç i la valoració dels fets educatius i de la vida organitzativa escolar que s’han produït al llarg del curs. El document que recull el balanç i valoració serà la Memòria Anual de Centre (MAC), també anomenada memòria final de curs.

TRANSPARÈNCIA

Els ciutadans majors de 16 anys i les persones jurídiques degudament acreditades tenen dret a sol·licitar informació pública als centres educatius.
En el cas dels centres educatius, els pares, mares i tutors legals dels alumnes escolaritzats al centre, o el mateix l’alumne si és major de 16 anys, tenen la condició de persones interessades per poder sol·licitar informació sobre els seus resultats acadèmics i altres aspectes que els afectin directament. Les sol·licituds d’informació pública es fan per escrit i es presenten de forma presencial.

Els usuaris autoritzats poden consultar la memòria anual del curs 2022-2023, clicant l’enllaç següent:

Memòria anual de centre. Curs 2022-2023