VI Trobada de Clàssiques

El passat 10 de març els alumnes de llatí de 4t d’ESO van participar en la VI Trobada de Clàssiques de les comarques gironines, que va tenir lloc amb una sèrie d’activitats per la Gerunda romana.
Els alumnes van competir amb altres centres en una gimcana i en un concurs de preguntes i respostes. Van aprendre molt i s’ho van passar molt bé.
Aquesta edició ha estat la més participativa, i s’ha aprofitat per homenatjar les professores Anna Saurí i Dolors Condom, que ens han deixat en els darrers mesos. Cal no oblidar que l’Anna Saurí, professora del nostre centre, va ser la gran ideòloga d’aquestes trobades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *