SORTIDA A CARDONA – 4t ESO

Els comuniquem que el dia 8 de maig de 2024 l’alumnat de 4t d’ESO aniran a Cardona on durà a terme una visita guiada i un taller a les Mines de Sal. Després visitaran la col·legiata de Sant Vicenç i el Castell on faran un gimcana en anglès.… Llegeix més»

TEATRE BALAGUER – 1r Batxillerat

Els comuniquem que el dia 9 d’abril de 2024 l’alumnat de 1r BTX anirà al Teatre de Balaguer per veure “Canvi de marxa”, una activitat educativa que combina teatre, audiovisuals i testimonis reals. L’objectiu és conscienciar el jovent de les causes dels accidents i les seves conseqüències, per tal de fomentar conductes responsables i d’autoprotecció.… Llegeix més»

REUNIÓ VIATGE A IRLANDA

Us recordem que l’última reunió abans del viatge, que tindrà lloc a la sala d’actes del nostre centre, serà el proper dimarts 19 de març a les 20’15h. Us demanem que porteu els documents adjunts omplerts, que ja us hauran portat els vostres fills/es, el mateix dia de la reunió.… Llegeix més»

Dia Internacional de la Dona

Divendres 8 de març, Dia Internacional de la Dona, vam voler donar visibilitat a aquesta celebració i des de tutoria, cada grup, tant de l’ESO com el batxillerat, va triar una dona de diferents disciplines esportives, que els va representar durant aquell dia. Aquí ho podeu veure.… Llegeix més»