Sortida al MNAC

El passat divendres 3 de febrer amb els alumnes de 2n de batxillerat vam visitar el Museu Nacional d’Art de Catalunya, al Palau nacional i el pavelló Mies van der Rohe, construïts en el marc de l’Exposició Internacional de Barcelona al 1929 a Montjuic.

Amb tots els alumnes, en el context de la matèria d’història, vam poder veure les principals obres del Modernisme i les obres realitzades en el context de la Guerra Civil, sobretot els cartells de contingut polític.

Amb els alumnes que  a més, fan història de l’art vam fer el recorregut per les obres d’art romànic, que en aquesta ocasió es completaven amb una exposició sobre Picasso i el Romànic.

fullsizerender1 fullsizerender2 fullsizerender