Premi Llegim Ciència

El dia 24 de febrer de 2016 els alumnes de 3r d’ESO i 4t d’ESO van assistir a la quarta edició del Premi Llegim Ciència que es va dur a terme a l’aula magna de la UVic, i que va comptar amb la presència de la Dra. M. Pilar Gil, autora de la novel·la Brahe i Kepler, el misteri d’una mort inesperada.

En aquesta edició l’alumna Gemma Auladell de 4t d’ESO va obtenir el tercer premi de la modalitat B: Creus que els avenços científics ajuden a desmuntar supersticions, o bé penses que preferim atribuir a causes sobrenaturals allò que ens és difícil d’explicar i entendre? Pots posar algun exemple.

Els alumnes Marc Aceituno, Gerard Serrat, Johans Pacheco i Anna Brajones de 3r d’ESO van quedar seleccionats entre els 10 primers en les diferents modalitats.

DSC0068-300x200

bona