Concurs redacció Coca-Cola 2016

Els dies 2 i 9 d’abril alguns alumnes de segon d’ESO del nostre centre van participar,  a l’Institut Cirviànum de Torelló, a la 39a edició del “Premi Coca-Cola de Relat Breu” en català i a la 56a edició del “Concurso Coca-Cola Jóvenes Talentos de Relato Corto” en castellà, respectivament.

La redacció que van haver de fer en català calia que es basés en la frase “L’única persona que no s’equivoca és aquella que mai no fa res”.  En canvi,  en el relat en castellà hi havia d’aparèixer en algun moment una caixa de música.

Els alumnes van sortir contents de l’experiència.  Ara caldrà esperar amb il·lusió el veredicte del jurat.

IMG_2857bona