Disseny d’una ampolleta de perfum

Seguint el procés tecnològic els alumnes de 1r d’ESO han dissenyat una ampolleta de perfum. Un cop definida la necessitat i especificades les condicions que ha de complir l’ampolleta, els alumnes han buscat informació i han recopilat idees. N’han seleccionat la millor, han fet esbossos i l’han dibuixat. Hem penjat els dissenys de les ampolletes al plafó de l’escala. Els alumnes i els professors de 1r han escrit el número del disseny que més els ha agradat en un paperet. Les ampolletes guanyadores han estat les dissenyades per Judit Sánchez i Bruna Codina de 1r A i Paula Aceituno i Iria Busquets de 1r B. Els premis han estat unes mostres de perfum.

dsc_0859

Les ampolletes guanyadores: