Fira Expominer

El divendres 10 de novembre els alumnes de 4rt d’ESO que fem l’optativa de biologia vamb sortir per anar a visitar el saló Expominer, saló dedicat als minerals i els fòssils.

Vam guadir fent una volta per tot el saló, mirant cadascuna de les paradetes que hi havia i comprant algun que altre record.

També vam aprendre més coses sobre els volcans i l’energia geotèrmica, ja que vam assistir a una de les xerrades divulgatives que oferia el saló.

En resum una sortida molt ben aprofitada!

Manifest en defensa de la tasca dels centres educatius

El Consell Escolar Municipal porta al ple municipal un manifest en defensa de la tasca dels centres educatius.

Posa de relleu el malestar que ha generat entre els diferents agents de la comunitat la campanya per desacreditar la tasca pedagògica que es porta a terme als centres educatius de Catalunya.

El Consell Escolar Municipal del Prat, màxim òrgan de participació de la comunitat educativa de la ciutat, ha acordat l’elaboració d’un manifest que posa de relleu el malestar que ha generat entre els diferents agents de la comunitat la campanya per desacreditar la tasca pedagògica que es porta a terme als centres educatius de Catalunya.

La comissió permanent del Consell Escolar Municipal (CEM) va elaborar una proposta de manifest que recull els motius i valors que emparem la tasca educativa dels centres. Al plenari del CEM, reunit en sessió extraordinària, es va debatre i ratificar la proposta i l’acord d’elevar-la al ple municipal.

Una representació de les direccions dels centres i de les AMPA de la ciutat van assistir al ple municipal de dimecres, on van fer lectura pública del manifest. Diferents grups polítics van expressar el suport al document, destacant la necessitat de seguir treballant conjuntament a la ciutat per preservar la dignitat i llibertat de centres i docents, garantint el clima de bona convivència i diàleg que permeti fer-ho.

Manifest

Treball de Síntesi 3r ESO

Aquest curs, l’alumnat de 3r d’ESO del nostre institut ha après a fer debats! Durant els dies del treball de síntesi  van fer una recerca sobre la moció escollida i la van penjar al seu blog, i a més a més, van preparar un vídeo promocional i un visual thinking on mostraven les idees principals. Enhorabona a tots! Molt bona feina i uns grans debats.