Empreses col.laboradores amb l´Aula Oberta

Tot  el nostre agraïment a les quatre empreses del municipi que col.laboren amb el nostre Institut i  amb l´Ajuntament del Prat. Gràcies a elles, els alumnes de l´Aula Oberta de 4t d´ESO realitzen activitats d´aplicació pràctica en empresa:

Hotel Ciutat del Prat

Smiley Kids

Rincón de Mais

Bar La Bóveda

http://Aula Oberta

Fòrum ambiental escolar

Una part del grup d’alumnes implicats al projecte de recollida selectiva del centre han participat al I Fòrum ambiental escolar del Prat. Allà han fet varios tallers i han explicat a la resta de centres el nostre projecte. Ha estat una experiència molt profitosa.
Llegeix més»

Programa Lecxit

Aquest curs continuem participant del programa LECXIT (lectura per a l’èxit educatiu) ajudant a la promoció de la lectura durant una hora a la setmana a nens i nenes de primària de les escoles Josep Tarradellas i Charles Darwin.
El programa LECXIT és una iniciativa educativa… Llegeix més»

Paradisos fiscals

El dia de Sant Jordi vam tenir el plaer de comptar amb l’Alex Madariaga, de l’associació ATTAC Catalunya, per a explicar-nos què són i com ens afecten els paradisos fiscals.
Agraïm la seva col·laboració, així com la participació de l’alumnat, que va fer preguntes i aportacions… Llegeix més»

Judici teatralitzat

El text argumentatiu en el judici.
Els alumnes de 3r A i B han realitzat una sessió teatralitzada, molt ben aconseguida, en la qual han portat a terme un judici amb el corresponent repartiment de papers tot havent preparat els textos argumentatius o periodístics segons els… Llegeix més»