BEQUES ROTARY

El divendres 14 de setembre es va celebrar  a l’Hotel Ciutat del Prat l’entrega de Beques Rotary per a l’alumnat amb bon rendiment acadèmic  . El nostre exalumne Ilyass Es Sannouni va rebre una de les tres beques que serviran per finançar part de la matrícula universitària del primer curs. Moltes felicitats Ilyass!!!

LLIÇÓ INAUGURAL

Aquest inici de curs hem de felicitar especialment dos mebres de la nostra comunitat educativa que han estat homenatjats en la Lliçó Inagural que ha tingut lloc al Cèntric el 6 de setembre d’enguany.

En primer lloc, hem de felicitar la professora de Llengua Anglesa Joana Vilar pels seus més de 25 anys dedicats al nostre centre vetllant per una educació pública i de qualitat. En segon lloc, hem de fer també un reconeixement a l’alumne Pablo Acedo per haver aconseguit la nota més alta de Batxillerat a tot el Prat de Llobregat de la promoció 2017/2018.

L’enhorabona als dos!

Projecte d´Estalvi Energètic

L’última publicació de l’ICAEN (Institut Català de l’Energia)  es fa ressò del nostre Projecte d’Estalvi Energètic. Gràcies al conjunt d’accions realitzades de forma continuada al llarg de cinc cursos al nostre institut, hem aconseguit reduir el consum elèctric i la despesa corresponent de forma ràpida i contundent.
Com a Escola Verda… Llegeix més»