Erasmus+ LATVIA

La setmana del 23 al 28 d’abril, 12 alumnes de primer de batxillerat artístic i 2 professors van tenir l’oportunitat de viatjar a Letònia per a la cloenda del projecte EUtopia Erasmus+. Aquest últim viatge no ha estat exent d’anècdotes i moments divertits. Han passat fred (els ha nevat i plogut molt), però la calidesa i bona acollida dels hostes letons ha compensat tot.

Els alumnes han pogut practicar la llengua anglesa de manera real i enriquidora, i han tornat amb ganes de més i amb amistats noves que segurament perduraran en el temps.

Han estat 2 anys de treball i experiències entranyables que ara just finalitzen. Gràcies a tothom que ha col·laborat en un projecte tan inclusiu i enriquidor com és un Erasmus.

A continuació teniu l’enllaç a les fotos d’aquest viatge.