EXPOSICIÓ A LA SALA FANZINES 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO del nostre institut van realitzar el curs passat una col.laboració amb el projecte “El Jardí de la Memòria”. Aquest projecte volia que els alumnes de secundària fessin algun acció artística per mostrar la seva mirada del passat industrial a la nostra ciutat. En concret vam poder escoltar l’experiència de algunes dones que van treballar a la Pirelli durant alguns anys. Elles ens van compartir records, documents, fotografies per poder apropar-nos a com vivíem. Els alumnes de 3r van realitzar un fanzine on expressaven la seva visió d’aquestes experiències. Aquests treballs, junt a un recull fotogràfic del treball realitzat i els treball dels alumnes de l’EMAID es pot veure a LA SALA fins el 15 d’Octubre.