DIA INTERNACIONAL DE L’HOLOCAUST I DE PREVENCIÓ DE CRIMS CONTRAS LA HUMANITAT

Dissabte vinent, dia 27 de gener de 2018, se celebra a Vilanova i la Geltrú el Dia Internacional de l’Holocaust i de Prevenció de Crims contra la Humanitat. L’Institut Manuel de Cabanyes hi participa amb l’alumnat de l’optativa de Música de 4t d’ESO, que cantarem, conjuntament amb alumnat d’altres centre, dues cançons que hi estan relacionades. Per aquest motiu el proper dimarts 23 de gener prepararem la participació amb els alumnes de l’INS Joaquim Mir, l’INS Alexandre Galí i l’Escola El cim, on farem l’assaig general.