L’institut Sant Elm celebra les proves Cangur de Matemàtiques al Museu Thyssen

Un dia després del dia de Pi del 2018 van tenir lloc les XXIII proves Cangur de Matemàtiques. Aquest joc/concurs aglutina alumnes de tota Catalunya, Balears i València, des de cinquè de Primària a segon de Batxillerat i consisteix en resoldre 30 exercicis tipus test ordenats en 5 graus de menor a major dificultat. L’institut Sant Elm hi va tenir una participació sexagesimal amb 33 alumnes de primer, 18 de segon, 2 de tercer d’ESO i 7 de Batxillerat, que van estar rumiant durant 75 minuts al Museu Thyssen de Sant Feliu de Guíxols. Fins el maig no en sabrem els resultats finals.

.                                                        Autor : Francesc Massich

Ricard Caballero Monteso

Departament de Matemàtiques