6è Forum de Treballs de Recerca del Baix Empordà

El passat dijous 30 de març es va celebrar a l’Espai Ridaura de Santa Cristina d’Aro la sisena edició del Fòrum de Treballs de Recerca del Baix Empordà.

El nostre centre va estar representat per l’alumna Clara de Blas Llobet que va exposar el treball “Deixa que t’ajudi. Com ajudar un adolescent a superar una pèrdua”, on, amb la tutoria de la professora Eva Díaz,  tracta un tema difícil i complicat, considerat encara tabú a molts estaments de la nostra societat.

A l’acte hi van assistir un grup d’alumnes de 1r Batxillerat que van prendre bona nota del nivell dels participants en aquesta edició i, al mateix temps, van recollir el repte de participar a la propera.

Podeu trobar aquí el llibret amb el recull dels 10 treballs presentats.

llibret-page-001