Perilla l’AMPA: Assemblea extraordinària el 31 de maig

Us convoquem a  les famílies de l’alumnat de l’institut a una nova assemblea extraordinària que tindrà lloc el pròxim dijous, dia 31 de maig, a les 18 h.
Aquest curs es va celebrar una assemblea ordinària el dia 19/10/2017, on a part d’altres temes es va comentar que aquesta AMPA estava en perill, ja que molts dels membres marxaven el pròxim curs.
Tot i així, no hem pogut renovar la junta, i en aquests moments, i si no es renova la junta, ens podem trobar que el proper curs no hi hagi representació d’AMPA.

I què vol dir que no hi hagi una AMPA al nostre centre? Doncs significa que:

• No es farà el reciclatge de llibres que tant ens ha costat aconseguir perquè les famílies s’estalviïn uns diners.
  • No hi hauran extraescolars.
  • No hi haurà representació al Consell Escolar.
  • No s’ajudarà econòmicament en la sortida de l’esquiada de 1er ESO.
  • No s’ajudarà econòmicament per celebrar els comiats de 4º ESO, 2º Batxillerat, 2º Cicle Mig, 2º Cicle Superior.
  • No es podrà premiar al alumnes als concursos literaris que tant important són per fomentar la lectura i l’escriptura entre els alumnes.
  • No es podrà fer convenis amb els departaments de llengües per reutilitzar els llibres de lectura que l’AMPA compra amb els diners recaptats de les quotes.
  • No es podrà ajudar al centre en la adequació de les aules.
  • No podrem formar nous mediadors per el nostre servei de mediació, servei que hem apostat molt fort perquè s’aconsegueixi que els nois/es parlin i puguin resoldre els seus conflictes de manera pacífica.
  • No es podrà ajudar en la compra de material per exemple per el departament d’educació física o laboratori.

Per això i molt més demanem màxima assistència per el proper 31 de maig a les 18:00 a una nova assemblea extraordinària amb l’ordre del dia:

-Renovació o dissolució de l’AMPA Institut Sabadell

AMPA de l’Institut Sabadell